REGULAMIN SERWISU I SKLEPU INTERNETOWEGO WYSZOMIRSKAKAROLINA.PL
 
Ostatnia aktualizacja: 1 września 2025 r.
 
1. Postanowienia ogólne
  • Regulamin określa zasady korzystania z serwisu i sklepu internetowego wyszomirskakarolina.pl, prowadzonego przez:
Karolina Wyszomirska Leadu
NIP: 7773448031
Adres: ul. Cicha 16/B, 61-160 Daszewice, Polska
Telefon: +48 537 400 220
E-mail: wyszomirska@leadu.pl
  • Kontakt z Administratorem możliwy jest przez adres e-mail, telefon lub formularz kontaktowy dostępny w serwisie.
  • Regulamin jest dostępny nieodpłatnie w serwisie w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
 
2. Definicje
  • Serwis – strona internetowa wyszomirskakarolina.pl, umożliwiająca przeglądanie treści, zapisy na szkolenia oraz zakupy.
  • Sklep – część serwisu umożliwiająca składanie zamówień i zakup miejsc na szkolenia.
  • Użytkownik/Klient – osoba korzystająca z serwisu, dokonująca rejestracji lub zakupu.
  • Sprzedawca – Karolina Wyszomirska Leadu
  • Towar/Usługa – usługa szkoleniowa, materiały edukacyjne lub inne produkty oferowane w sklepie.
 
3. Zakres i warunki korzystania z serwisu
  • Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z serwisu zgodnie z prawem, dobrymi obyczajami oraz niniejszym regulaminem.
  • Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
  • W celu skorzystania z serwisu wymagane jest urządzenie z dostępem do Internetu i przeglądarka internetowa.
 
4. Zamówienia i płatności
  • Zamówienia można składać 24/7 przez formularz dostępny w sklepie.
  • Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie na adres e-mail.
  • Dostępne formy płatności: przelew bankowy.
  • Ceny podane w sklepie są cenami brutto.
 
5. Realizacja usług i dostawa materiałów edukacyjnych
  • Po zaksięgowaniu płatności klient otrzymuje potwierdzenie zapisu na szkolenie wraz z informacjami organizacyjnymi.
  • Szkolenia odbywają się w terminach wskazanych w opisie oferty dostępnej w sklepie.
  • Materiały edukacyjne związane ze szkoleniem (jeżeli są przewidziane) dostarczane są w terminie określonym w opisie oferty – najczęściej w dniu rozpoczęcia szkolenia lub nie później niż w ciągu 24 godzin od jego zakończenia.
  • Informacje o terminach realizacji usług i dostawy materiałów edukacyjnych są każdorazowo podawane w opisie danego szkolenia i stanowią integralną część umowy zawieranej z Klientem.
 
6. Odstąpienie od umowy i reklamacje
  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od zakupu bez podania przyczyny, chyba że szkolenie odbędzie się przed upływem tego terminu i klient wyraził zgodę na rozpoczęcie usługi. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i informuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia.
  • Reklamacje można składać mailowo na adres wyszomirska@leadu.pl
  • Reklamacja powinna zawierać opis problemu, dane kontaktowe klienta oraz dowód zakupu.
 
7. Ochrona danych osobowych
  • Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności dostępną w serwisie.
  • Administratorem danych jest Karolina Wyszomirska Leadu
 
8. Postanowienia końcowe
  • Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w serwisie.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych powodów (np. zmiany prawa).
  • W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.

© 2025 Copyright by LeadU.
Wszelkie prawa zastrzeżone.